.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندارگيلان:به‌زودي تكليف متولي چاي مشخص مي‌شود
استاندارگيلان:به‌زودي تكليف متولي چاي مشخص مي‌شود

استاندار گيلان گفت: دولت درباره متولي چاي اقدام‌هايي را انجام داده و در آينده نزديك اين مورد تعيين تكليف مي‌شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، روح‌الله قهرماني چابك ظهر امروز در ديدار با مديران كارخانه‌هاي چاي استان، شرايط رسيدگي به وضعيت چاي را مطلوب دانست و افزود: مسئولان اجرايي رسيدگي به صنعت چاي را در اولويت كارهاي خود قرار داده‌اند.
وي با بيان اينكه مشكلات چاي، چايكاران و كارخانه‌داران مربوط به زمان‌هاي گذشته است، اظهار داشت: اين مشكلات تا به امروز ادامه دارد، اما همه ما با تمام توان خود به دنبال كاهش اين مشكلات هستيم و اين امر مستلزم كار وسيع و همه جانبه با همكاري مديران چاي است.
قهرماني با اشاره به اينكه اقدام‌هاي زيادي در باره ساماندهي صنعت چاي در حال پيگيري و اجرا است، تصريح كرد: در حال حاضر بيشترين وقت و توان مسئولان اجرايي استان در اين بخش به كار گرفته مي‌شود.
استاندار گيلان اظهار داشت: تمام دست‌اندركاران و مديران بايد قدرت، قابليت و توان خود را در جهتي به كار گيرند كه يك گام به جلو بردارند و اجازه ندهند، مسائل حاشيه‌اي آنها را از مسير اصلي منحرف كند.
وي اضافه كرد: برخي از مواقع افراد ديپلماسي آشكار و پنهان را در پيش مي‌گيرند و در انجام كارشان از نتيجه عمل مطمئن هستند، اما برخي از مسائل و حرف‌ها باعث مختل شدن فعاليت‌ها مي‌شود.
قهرماني تاكيد كرد: در زمينه چاي بايد كساني كه با مشكلات آشنايي دارند و بهبود وضعيت چاي را مهم‌ترين دغدغه خود مي‌دانند كار را پيش ببرند و نبايد اجازه داد كه افراد بدون اطلاع و آگاهي با مطرح كردن بحث‌ها، كارها را از مسير اصلي خود خارج كنند.
استاندار گيلان با اشاره به اينكه نبايد چاي خشك توليد شده در كارخانه‌ها انبار شود، تصريح كرد: بايد شرايطي فراهم كنيم كه چاي توليد شده به بازار مصرف راه پيدا كند و كيفي شدن برگ سبز چاي يكي از شرايط لازم براي تحقق اين خواسته است.
وي در باره مصوبات دولت افزود: در اين زمينه مصوبات خوبي در استان انجام شد كه بيانگر حركت منسجم و حساب شده است.
قهرماني از برگزاري جلسه چاي با حضور مسئولان كشوري در تهران در آينده نزديك خبر داد و گفت: تمام مسئولان در باره چاي سنواتي به اجماع نهايي رسيده‌اند و تكليف چاي سنواتي نيز مشخص مي‌شود.
استاندار گيلان با اشاره به تعيين متولي چاي افزود: در اين باره اقدام‌هايي صورت گرفت و به زودي تعيين تكليف مي‌شود.
وي ادامه داد: در حال حاضر با توجه به اختياراتي كه از طرف رئيس جمهور به استان محول شده، هر گونه فعاليت در زمينه چاي نيازمند هماهنگي با استان است.
قهرماني قرار دادن چاي خشك در سبد حمايتي خانوار را از كارهاي در دست پيگيري عنوان كرد.
استاندار گيلان خاطرنشان كرد: مسئولان كشور در باره ساماندهي صنعت چاي عزم جدي دارند و در هر زمان و شرايطي كه نيازمند برگزاري جلسه بوده‌ايم، تحقق يافته كه نشانه همدلي مسئولان با يكديگر است.
وي به ارتقاي سطح كيفي برگ سبز چاي توليد شده توسط چايكاران اشاره كرد و اظهار داشت: پرداخت به موقع بهاي برگ سبز چاي از جمله اقدام‌هاي بي‌سابقه در چند سال اخير است ضمن اينكه پيگيري در زمينه تسهيلات بهزراعي كه در برنامه قرار نداشت، در حال انجام است.
قهرماني افزود: در حال حاضر شرايط براي ساماندهي وضعيت چاي فراهم شده و نبايد عجولانه تصميم‌گيري شود بلكه بايد با گام‌هاي استوار به سمت مطلوب پيش برويم.
در اين جلسه كارخانه‌داران چاي نكات مورد نظر خود را بيان كردند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 9 بهمن 1387
بنام خدا- تاكي چاي ايراني درسبد حمايتي خانوار قراميگيرد صبر ايوب لازم دارد بنده بعنوان يك ايراني علاقمند باين آب وخاك چون ذائقه مردم ايران بلطف چاي صددرصد خارجي عوض شده است دروهله اول چاي ايراني باچاي سالم خارجي مخلوط ودرسبد حمايتي خانوار قرار گيرد وبعدا بافرآوري چاي واضافه كردن اسانس هاي گياهي مقداردرصد چاي خارجي بتدريج تقليل يابد وچاي ايراني تااسفندماه درسبد حمايتي خانوار قرارگيرد بنده ميخواهم بدانم جمهوري آذربايجان باخريد چاي ايران چه فرايندي راانجام ميدهد ماهم بااقتباس همان موارد وblending انجام دهيم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.233 seconds.